Медіацентр «Реліз» – це центр розробки і випуску будь-яких засобів масової інформації: від невеликих друкованих корпоративних видань до повноцінних новинних інтернет-ресурсів. Аптечні мережі, великі та регіональні рітейлери, великі промислові підприємства, депутати різних рівнів і звичайні бізнесмени є нашими партнерами.

Послуги

Створення корпоративних видань

Корпоративні видання – один із найефективніших засобів комунікації бізнесу з цільовою аудиторією. Залежно від типу цільової аудиторії розглядають чотири основних види корпоративних видань:

1. Видання типу b2p (business-to-personnel). Основні завдання цього типу корпоративних видань – мотивація співробітників до поліпшення продуктивності праці, боротьба з плинністю кадрів. Такі видання – одна з найважливіших складових у заходах team building. Концепцію корпоративних видань типу b2p співробітники медіацентру «Реліз» зазвичай розробляють в тісній співпраці з HR департаментом замовника.

2. Клієнтські видання типу b2c (business-to-client). Видання цього типу спрямовані на конкретних споживачів продуктів або послуг і є найбільш ефективним засобом комунікації. Завдання подібних видань: стимуляція попиту, створення позитивного іміджу, просування бренду.

3. Видання типу b2b (business-to-business). Ці видання спрямовані на учасників ринку (у тому числі конкурентів), представників влади, ділових партнерів і потенційних клієнтів. Завдання видань такого типу – формування лояльності до бренду: пропаганда його цінностей; створення іміджу представників компанії як визнаних експертів і лідерів думок в певній галузі. Усе це – важливі елементи успіху у великих продажах.

4. Видання типу b2i (business to investors). Видання такого типу зазвичай містять квартальні та річні звіти, які наочно демонструють успіхи підприємства. Завдання подібних видань – утримати інвесторів, а в деяких випадках і знайти нових.

Створення подієво-аналітичних ЗМІ

Подієво-аналітичні ЗМІ – це найпотужніший інструмент впливу на цільову аудиторію. На відміну від явно агітаційних матеріалів, вони розраховані на довгостроковий вплив на читачів. Маючи кредит довіри у цільової аудиторії, повноцінні ЗМІ здатні непомітно підштовхувати споживачів до необхідних дій, поступово формуючи певний образ думок.

Комунікація з цільовою аудиторією – важливий елемент розвитку бізнесу або побудови політичної кар’єри. Ігнорування цього факту призводить до втрати аудиторії, оскільки поки ви не говорите з людьми, з ними говорить хтось інший. Власне ЗМІ може стати для вас і знаряддям, і зброєю.

Однак потрібно усвідомлювати, що володіння інформаційною зброєю, як і будь-якою іншою, вимагає соціальної відповідальності. Медіа-центр «Реліз» не виготовляє ЗМІ, які закликають до порушення законів України і загальнолюдських норм моралі. Усі журналісти та редактори нашого центру несуть відповідальність за кожне написане слово.

Медіацентр «Реліз» створює для партнерів медіа-продукт у будь-якому форматі:

Телебачення
Співпраця з багатьма телеканалами України дозволяє нам виготовити і випустити в ефір телепрограму, яка дозволить максимально ефективно донести необхідну інформацію до цільової аудиторії.

Радіомовлення
Витрати на виготовлення радіопрограми відносно невисокі (порівняно з телепрограмою). При цьому за ефективністю впливу вона може не поступатися, а в деяких випадках навіть перевищувати телеефір.

Друкована преса
У нашій країні довіра до друкованого слова, особливо у людей старшого віку, набагато вища, ніж до інших видів ЗМІ. Медіацентр «Реліз» добере формат і спосіб поширення, які нададуть змогу максимально ефективно встановити контакт з цільовою аудиторією.

Он-лайн видання
Це найсучасніший засіб комунікації. Можливості інтернету для роботи з цільовою аудиторією безмежні. Будь-який спосіб подачі матеріалу: від новинних інформаційних агентств до власних блог-платформ. Медіацентр «Реліз» зробить інтернет для свого партнера ідеальним носієм інформації.

Агітаційно-рекламні матеріали

Традиційно до цього засобу комунікацій відносять листівки, невеликі газети, звернення, тощо. На відміну від повноцінних ЗМІ, агітаційно-рекламні матеріали розраховані на миттєву дію, на заклик до цільової аудиторії діяти тут і зараз. Їхня ефективність набагато нижча, ніж у інших засобів комунікації, через те, що вони не мають високого кредиту довіри. Сила подібних матеріалів у масовості і точно вибраному моменті. Такі матеріали мають відповідати очікуванням цільової аудиторії. Замінити планомірну роботу з аудиторією протягом тривалого часу вони не можуть, проте в деяких випадках альтернативи «швидким» матеріалам просто немає.