Медіацентр «Реліз» – це центр розробки і випуску будь-яких засобів масової інформації: від невеликих друкованих корпоративних видань до повноцінних новинних інтернет-ресурсів. Аптечні мережі, великі та регіональні рітейлери, великі промислові підприємства, депутати різних рівнів і звичайні бізнесмени є нашими партнерами.

Типові запитання

– Скільки це коштує?

Перш ніж відповісти на це питання, ми маємо зрозуміти, що саме ЦЕ? Чим точніше ви сформулюєте свої очікування, тим швидше ми зможемо розробити стратегію для досягнення мети. Виходячи з цього, можна буде вивести суму, необхідну для реалізації проекту.

– Хто буде власником створеного медіацентром «Реліз» ЗМІ?

Фактичним власником будете ви. Як це оформлюватиметься юридично – залежить від ваших побажань. У будь-якому разі ми не порушуємо закони України.

– Чи може створене медіацентром «Реліз» ЗМІ стати прибутковим?

Створення прибуткового ЗМІ в Україні – завдання не з легких. Це потребуватиме залучення додаткових фахівців, що, відповідно, спричинить додаткові витрати сил, часу та фінансів.

– Ви можете взяти на себе ведення мого блогу\сайту\групи в соціальних мережах?

Це не зовсім за нашим профілем… Але телефонуйте, домовимося!

– Я хочу знищити репутацію конкурента…

Ми не займаємося чорним PR, і вам не радимо. Інформаційні війни – справа не надійна, бюджети у подібних заходів просто астрономічні, а виправдовуються вони вкрай рідко. Зате якщо на вас чи на ваш бізнес спрямована інформаційна атака, ми зможемо вам допомогти. «Оборонна позиція» в інформаційній війні набагато вигідніша і менш витратна. Саме тому агресор в інформаційній війні рідко стає переможцем.

– Я хочу власну програму на центральному телеканалі в прайм-тайм…

У великих телеканалів своя редакційна політика, яка не змінюється навіть за гроші. Якщо ж навіть припустити, що програма буде відповідати цій політиці, все одно витрати на її виготовлення та випуск значно перевищать очікуваний дохід. Однак існують інші, менш витратні і при цьому ефективні способи. Якщо вам необхідно привернути увагу цільової аудиторії саме на центральному каналі в прайм-тайм, ми підкажемо, як цього досягти, не створюючи власну програму.

– А ви можете зробити мені аналог Facebook?

Теоретично – можемо. Але є два питання: чи готові ви вкласти в його розробку стільки ж, скільки Марк Цукерберг? І що ви будете робити з аналогом Facebook? Навіть компанія Google, витративши мільярди доларів на розробку аналога, не змогла домогтися подібної популярності. Повірте, у нас є що запропонувати вам, нікого не копіюючи.

– Я хочу зробити свій телеканал…

Практика показує, що більшість завдань можна вирішити значно менш витратними способами. Наприклад, купити вже існуючий телеканал: це набагато дешевше, ніж створювати новий з нуля. Проте… для того, хто поставив мету і впевнений у своїх силах, немає нічого неможливого!