Медіацентр «Реліз» – це центр розробки і випуску будь-яких засобів масової інформації: від невеликих друкованих корпоративних видань до повноцінних новинних інтернет-ресурсів. Аптечні мережі, великі та регіональні рітейлери, великі промислові підприємства, депутати різних рівнів і звичайні бізнесмени є нашими партнерами.

PR послуги

Для чого потрібен PR

PR, всупереч поширеній думці, потрібен не для того, щоб «усі знали». Завдання PR-кампанії – донести ключове повідомлення (той самий «меседж») нашого клієнта до його цільової аудиторії і спонукати її діяти в інтересах клієнта. PR – це ефективний інструмент впливу. А на кого саме впливати і на які дії надихати цільову аудиторію – залежить від мети і завдань, що стоять перед клієнтом.

Чим ми в жодному разі не займаємося?

Ми НЕ просуваємо ідеї, які порушують закони України. Ми не займаємося чорним PR. Ми не поширюємо інформацію, що так чи інакше може зашкодити державним органам влади: на даний момент ситуація в країні така, що розхитувати її жодним чином не слід нікому. Ми не проводимо акції, які можуть спровокувати насильницькі дії щодо будь-кого.

Чим ми займаємося

Політичний PR

Ми проводимо виборчі кампанії «під ключ»; проте, якщо шансів на перемогу у кандидата не багато, чесно попереджаємо його про це заздалегідь.

Ми «поновлюємо» імідж, «латаємо дірки» в біографіях та історіях успіху, мінімізуємо шкоду, завдану діями конкурентів і політичних супротивників. Ми можемо (не завжди) усунути небажану інформацію з інтернету або, як мінімум, відвернути від неї увагу. Ми не ведемо інформаційних воєн у прямому розумінні, але ми допоможемо захиститися від спрямованої на клієнта атаки.

Ми можемо в короткий термін підвищити упізнаваність імені чи бренду (славнозвісне «щоб усі знали»). І до того ж подбаємо про те, щоби не тільки знали, а й любили.

Комерційний PR

У першу чергу наш клієнт повинен усвідомлювати, що комерційний PR – це маркетинговий інструмент, і розглядати його окремо від загальної маркетингової стратегії безглуздо. Тому, звертаючись до нас, клієнт має в першу чергу відповісти собі на питання: які завдання він ставить перед собою, що саме хоче отримати в результаті проведеної PR кампанії?

Що можна зробити за допомогою комерційного PR: отримати підтримку і лояльність цільової аудиторії; поліпшити свій імідж: як роботодавця, як ділового партнера, як об'єкта для інвестицій. Також є можливість сформувати громадську думку на вашу користь у випадку бізнес-конфлікту, отримати підтримку ЗМІ і спонукати органи державної влади прислухатися до вашого голосу.

Які інструменти ми використовуємо

Друковані ЗМІ. Ми розміщуємо інформацію в друкованих ЗМІ на різних умовах. Масовий вихід матеріалів може стати чудовим інструментом для донесення певної точки зору до цільової аудиторії.

Телебачення. Політика українських телеканалів у певній мірі залежить від волі їх власників, але ми допоможемо знайти ракурс, який приверне увагу телевізійників до вашої теми.

Прес-заходи. Часом зібрати журналістів в одному місці і розповісти їм про нагальну проблему набагато ефективніше, ніж взаємодіяти з кожним ЗМІ окремо. Ми проводимо прес-конференції, прес-тури, прес-сніданки та багато іншого.

Інтернет. Інтернет – потужне знаряддя при роботі з громадською думкою. З нами ви отримаєте доступ до всього його потенціалу. Інтернет ЗМІ, соціальні мережі, популярні блоги та багато інших інструментів ми використовуємо для популяризації вашої точки зору. Можливості віртуального простору безмежні.

Івент. Агітаційні концерти, свята, флеш-моби, BTL-акції. Будь-який захід, що може принести людям радість – відмінний спосіб нагадати про себе.

Government relations. Так, це ми також уміємо!

Пряма реклама (ATL). Трапляються ситуації, коли пряма реклама незамінна. І в цьому випадку з неї треба вичавити максимум. А ми допоможемо!

Для кого ми працюємо

Політики – регіональні та всеукраїнського масштабу. Для кожного з них кінцева мета – перемога на виборах. Наша мета – допомогти до цієї перемоги прийти.

Середній та малий бізнес. Ми надаємо PR- послуги: від разової до повного аутсорсингу прес-служб і PR-відділів.

IT-компанії. Імідж компанії як роботодавця, взаємодія з контролюючими органами – і те, й інше важливо, і з тим, і з іншим часом бувають проблеми. Ми вирішимо, підкажемо і допоможемо.

Адвокати та юридичні компанії. Інколи підтримка громадської думки у розглядуваній справі може стати вирішальним доказом у суді. Ми готові забезпечити цю підтримку.

Громадські організації та благодійні фонди. Ми допомагаємо багатьом. Якщо ваша мета близька нам – готові допомогти безоплатно.