Медіацентр «Реліз» – це центр розробки і випуску будь-яких засобів масової інформації: від невеликих друкованих корпоративних видань до повноцінних новинних інтернет-ресурсів. Аптечні мережі, великі та регіональні рітейлери, великі промислові підприємства, депутати різних рівнів і звичайні бізнесмени є нашими партнерами.

Партнерам

Усе, що від вас потрібно, – це сформулювати завдання. Способи його вирішення підберемо і запропонуємо ми. Нашим потенційним партнерам не обов’язково бути фахівцями у галузі медіа-технологій. Досить чітко уявляти свою цільову аудиторію і очікуваний результат від звернення до неї. А як саме звернутися, який носій інформації буде найефективнішим – підкажуть фахівці медіацентру «Реліз».

Алгоритм роботи з медіацентром «Реліз»:

1. Звернення потенційного партнера, формулювання завдання.

2. Первинне планування бюджету.

3. РРозробка співробітниками медіацентру «Реліз» концептуального проекту, узгодження його з партнером, затвердження. Уточнення бюджету проекту, підписання контракту.

4. Пілотний випуск, його узгодження. Уточнення побажань замовника щодо редакційної політики.

5. Запуск проекту «в тираж».

Ми цінуємо час кожного нашого потенційного партнера. Тому концепцію проекту та фінансові розрахунки ви отримаєте вже при другій зустрічі. Тривалість розробки первинної концепції залежить від складності проекту.